XIV Alcuentru Estatal de Solidaridá con Cuba: Bilbao, 9 al 11 de xunu de 2017

“Solidaridá con Cuba: medios de comunicación y redes sociales”
Bilbao, 9 al 11 de xunu de 2017
50 aniversariu del asesinatu del Che Guevara. Fidel, presente.
10 años de Cubainformación TV
Sala Bilborock (Muelle La Mercé, 1. 48003 Bilbao)
Entama: Euskadi-Cuba

Bilbao va acoyer, los díes 9, 10 y 11 de xunu de 2017, el XIV Alcuentru de Solidaridá con Cuba del Estáu español, entamáu pola asociación Euskadi-Cuba, sol lema “Solidaridá con Cuba: medios de comunicación y redes sociales”.

Esti XIV Alcuentru, que va axuntar a organizaciones y persones solidaries cola Revolución cubana, va tener como temática central el trabayu de medios de comunicación del Movimientu de Solidaridá con Cuba (MSC), pa combatir tantu la manipulación mediática contra la Isla, como’l silenciu informativu impuestu al MSC.

Esti Alcuentru quier ser esencialmente participativu. Nél aldericaráse y va aprobar el “Plan de Medios de Comunicación del MSC”, que la so propuesta inicial –frutu d’un procesu de discutiniu de 9 asociaciones mientres l’añu 2016- va ser unviada a colectivos y persones inscrites meses antes del Alcuentru.

Esti Plan de Medios y el restu d’alcuerdos van sirvir p’ameyorar la coordinación ya incidencia del trabayu de solidaridá con Cuba, nel marcu históricu decisivu que vive la Isla, enserta nun procesu de tresformamientu del so modelu socialista y nun complexu momentu de les relaciones internacionales.

Nesti XIV Alcuentru, el Movimientu de Solidaridá va dar un nuevu Sí por Cuba, sofitando la so axenda de reclamaciones históriques a EEXX: l’abolición definitiva del bloquéu económicu, financieru y comercial y l’indemnización polos sos daños humanos y materiales, la devolución del territoriu illegalmente ocupáu en Guantánamo, y el cese del financiamientu millonariu de los programes d’inxerencia, guerra mediática y desestabilización política na Isla.

Esti XIV Alcuentru, amás, va homenaxar al Che Guevara al cumplise 50 años del so asesinatu, y va celebrar los 10 años de la creación de Cubainformación TV, plataforma audiovisual dixital del Movimientu de Solidaridá.

¡Te animamos a que participes! Fidel, presente.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Cubainformación TV, España. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s